strona główna / Polityka prywatności i ochrona danych osobowych

Polityka prywatności i ochrona danych osobowych


Kim jesteśmy


Adres naszej strony internetowej to: www.plusultra.pl
Administratorem danych jest firma firma PLUS ULTRA z siedzibą w Poznaniu 61-663, ul. Na Szańcach 22, Polska, NIP: 778-014-57-16.

 

Informacje ogólne


Administrator ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji do niezbędnego minimum wymaganego do zrealizowania na najwyższym poziomie kontaktu lub umowy handlowej z klientem lub użytkownikiem naszej witryny.
Dane osobowe nie są udostępniane w żaden inny sposób, niż to wynika z celu i zakresu udzielonej zgody.
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zabezpieczyć dane osobowe w trakcie przekazywania ich przez użytkowników, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem.


Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

  • Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
  • Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. „ciasteczka").
  • Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego o12.pl sp. z o.o, funkcjonującego pod adresem o12.pl

 

Formularze kontaktowe

Pozostawienie danych w formularzu kontaktowym jest dobrowolne. Dane przekazywane Administratorowi to imię i nazwisko, nazwa firmy, email, telefon i treść przekazywanej wiadomości. Pozostawione dane będą wykorzystane do kontaktu lub realizacji umowy handlowej.

Ciasteczka

Przez używanie stron witryny www.plusultra.pl użytkownik wyraża zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z Polityką dotyczącą ciasteczek.
Pliki Cookie wygenerowane przez witrynę dla użytkownika odwiedzającego witrynę to: _gatNewTracker, _gat, _ga, _git. Są to cookies zarządzane przez serwis Google Analytics. Dane te nie identyfikują użytkownika, a umożliwiają nam zbieranie anonimowych danych i ich zbadanie w celu określenia zachowania użytkowników podczas korzystania z witryny oraz poprawy użyteczności dla użytkownika.
Dzięki wykorzystaniu panelu Google Analytics, możemy sprawdzić, czy zostały wykonane wizyty nowych i powracających użytkowników sprawdzając tryb nawigacji (wejście łącza, produkcji, przesunięcia między stronami, czas spędzony, pochodzenie geograficznego, etc ..
Usługa Google Analitycs został skonfigurowany do korzystania anonimowe dane z góry z funkcją anonymizeIp, aby ukryć tę drugą część adresu IP odwiedzającego.
Więcej informacji na temat Google Analytics można znaleźć na stronach internetowych:

https://www.google.it/policies/privacy/partners/
https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage

Można wyłączyć powyższe cookies poprzez jedno z narzędzi dostarczonych przez Google. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Cookies w żaden sposób nie uszkadzają systemu w komputerze, a każda przeglądarka internetowa ma możliwość ich wyłączenia.
Jeżeli użytkownik nie zgadza się na używanie przez naszą witrynę ciasteczek, powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób, skorzystać z podanego powyżej pluginu lub zrezygnować z używania naszej witryny internetowej.

Logi serwera

Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) - w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- Informacje o adresie IP.
Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
Jak długo przechowujemy twoje dane
Jeśli zostawisz swoje dane przez formularz, pozostaną one w dyspozycji Administratora przez czas nieokreślony. Dzięki temu możemy sprawnie komunikować z Klientami. Pliki cookie przez Klienta mogą zostać skasowane poprzez mechanizm przeglądarki internetowej.

Jakie masz prawa do swoich danych

Możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Jak chronimy twoje dane?

Przesyłanie danych odbywa się w zaszyfrowany sposób poprzez protokół https.
Danymi tymi dysponują pracownicy naszej firmy oddelegowani do kontaktu z Klientami. Dostęp do danych ma również administrator serwera o2.pl oraz obsługa techniczna IT.
Jeżeli jest to niezbędne do wykonania umowy handlowej dane te mogą zostać przekazane do firm z nami kooperujących. W tym przypadku Administrator nie będzie musiał rejestrować dodatkowej zgody.
Administrator zdaje sobie sprawę, że ponosi odpowiedzialność za ochronę danych powierzonych przez Klientów. Kwestie bezpieczeństwa traktuje niezwykle poważnie. Dlatego dokłada starań, aby chronić dane przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich oraz kontroluje metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji.
Administrator stosuje urządzenia zabezpieczające serwer, urządzenia szyfrujące oraz fizyczne środki bezpieczeństwa.
Dostępu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby je przetwarzać wyłącznie w celach opisanych w niniejszym opisie.


Od jakich stron trzecich otrzymujemy dane

Odwiedziny na stronie analizujemy poprzez tracking cookie z Google Analytics.

Postanowienia końcowe - oświadczenie Klienta

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora (PLUS ULTRA z siedzibą w Poznaniu 61-663, ul. Na Szańcach 22) w celach określonych przez niniejszy dokument. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda oraz przepisy związane z realizacją umowy handlowej. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do ew. odwołania zgody, zgodnie z powyższymi zapisami i prawem handlowym. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Kontakt z administratorem info@plusultra.pl

 

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności i ochrony danych osobowych

PLUS ULTRA Dostawca Sprzętu Medycznego
ul. Na Szańcach 22, 61-663 Poznań,
Regon 004843066, NIP 778-014-57-16,

tel/fax 061 8203898, 061 8267666, e-mail info@plusultra.pl


Laryngoskop. Wykonanie Studio Wena.Net - www.wena.net